حق نداری

beautiful dream

حق نداری

من تو را ذره ذره جمع کردم

حق نداری خروار خروار بری

لعنتی !!



نظرات شما عزیزان:

فاطـــ:)ـــــمه زهرا
ساعت14:05---12 دی 1394
میان «ماندن »و « نماندن» تنها یک حرف ساده بود....
از قول من به باران بی امان بگو...
دل اگر دل باشد ....
آب از آب علاقه اش نمی افتد...


ɱЯ♥ǞκǞɱ
ساعت15:25---11 دی 1394
یاس بنفش
سکوت کرده ام که قافیه بسازم...
نه قافیه ساخته شد
نه شعری نو...
این بار تو بگو!

پاسخ: زیبا بود....


Sahel
ساعت22:59---10 دی 1394
نیستی،
اما یادت چه وفادارانه حواسش به من هست...
سرک می کشد خیالت مدام در خلوت روز و شب من...

پاسخ: :(


Milad
ساعت19:31---10 دی 1394
سلام ابجی گل من ممنونم از متن های قشنگت همیشه موفق باشی.
پاسخ: خیلی ممنون


Milad
ساعت20:06---9 دی 1394
همیشه درزندگیت جوری زندگی کن که
"ای کاش"
تکیه کلام پیریت نشود
پاسخ: like


Milad
ساعت20:04---9 دی 1394
ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﯾﻮ ﺑﺎﺯﻡ ﺍﺯﺕ ﺩﻓـﺎﻉ
ﻣـﯿﮑﻨﻪ ﻗـﺪﺭﺷﻮ ﺑـﺪﻭﻥ !!..
ﺍﻭﻥ ﯾـﺎ " ﻋـﺎﺷﻘﺘﻪ " ﯾـﺎ " ﻣـﺎﺩﺭﺗـﻪ !!... "
پاسخ: :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:, ساعت 19:33 توسط ghazal |